bersatu begabung meletup….

Assalamualaikum semua..

Bulan 2(Feb) ini bulan yang singkat dah juga bulan yang paling sibuk bagi saya. Dari Terengganu, Ipoh hingga ke Alor Star membantu rakan niaga mengembangkan sinar takaful di Great Eastern Takaful Berhad.

Walaupun bagi sesetengah orang saya melakukan kerja gila. Mana taknya  seorang perunding takaful dari selatan ke timur hingga ke utara melakukan takaful.

Mungkin nampak penat, tetapi sebernya saya sangat gembira melakukan pekerjaan ini. Alhamdulillah Allah memberikan nikmat kesihatan kepada saya jadi saya boleh berkhidmat untuk orang lain.

Rasanya pada bulan 3(mac) ini jadual saya lagi agak padat. Saya cuba melakukan yang terbaik untuk kumpulan saya. Berikut adalah lokasi yang akan saya tujui.

5-7 Genting (Master summit GE)

12-17 Supremacy Trip (Shanghai)

20 Tbos Melaka

24- Tboss Ipoh

Kepada yang berminat untuk mengetahui tentang kerjaya atau plan dari Great Eastern Takaful anda boleh menghubungi saya. rangkaian saya yang ada akan membantu anda dan memberikan perkhidmatan yang terbaik.. In Sha Allah.

Kini saya bertambah semangat kerana pada tahun ini akan lahir Agency Manager yang baru di dalam An Nur the Great Agency dan berapa pemimpin yang baru..

mannnnSaya juga mempelawa kepada yang berminat untuk menjadi leader di dalam kumpulan kami (kena interview berpengalaman di didalan bidang takaful satu kelebihan).

Semoga apa yang di rancang dipermudahkan oleh Allah.. Aminn

Rosazaman Sarifdin
Agency Manager
Great Eastern Takaful
019-2699436
images
award

One thought on “bersatu begabung meletup….

Leave a comment